sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Kesäkuun LivBox

Long time no see, friends. Kevään loppurutistus opintojen kanssa vei voimansa, mutta kunnialla loppuun suoritetun urakan jälkeen voin nyt kertoa olevani virallisesti valmis markkinoinnin tradenomi. Ihanan vapautunut fiilis, vaikka osaltaan railakkaan antoisaa opiskeluaikaa jää myös ikävä. Mutta nyt suunta kohti uutta elämänvaihetta!

Ja startataan toivottavasti hieman ahkerampi postaustahti kesäkuun LivBoxilla. Taannoisen kuukauden paussin jälkeen olen edelleen siis tilaillut pientä mustaa boksia, joskin vieläkin kaipailen sitä ihastuksen fiilistä. Tämänkin kuun boksi jäi ihan kiva -tasolle. Veikkaanpa, että selektiivisemmät merkit ovat aika vastahakoisia lähtemään yhteistyöhön, vaikka todellisuudessä tämän tyyppinen näytemarkkinointi tuottaisi parempaa tulosta nimenomaan heille. Nivean same old same old perusrasvoja ostaa ne samat tyypit, jotka perusrasvoja ruokakaupan hyllyltä ostaa muutenkin. Eikä siinä mitään, markkinarakonsa kullekkin. Niveassa ja sen perusrasvoissahan ei ole mitään vikaa. Nivean Creme on maailman myydyin ihonhoitovoide. LivBoxin tyyppiset boksit ovat kuitenkin suunnattu kosmetiikkaharrastajille. Niille, ketkä innostuu ja ihastuu uutuuksista ja erilaisista brändeistä ja ihanista pakkauksista. Niille, ketkä ovat valmiita panostamaan kosmetiikkaan rahallisesti. Niille, ketkä haluavat kokeilla uusia tuotteita. Niille, ketkä eivät todellakaan osta niitä perusrasvoja. Niille, kenelle niitä ei siis edes kannata markkinoida. Harmi siis, että selektiiviset ja semiselektiiviset eivät ole heränneet boksien edullisiin ja kohdennettuihin markkinointimahdollisuuksiin.

Mutta sisältöön. Kesäkuun teemana oli "Ah, aurinko armas" ja kesään valmistavat tuotteet.





Neutrogena Visibly Clear Pore&Shine Daily Scrub: Boksin uutuustuote 15 ml näytekoossa. Uutuustuotteelle oli Facebooksissa hehkutettu ehkäpä hieman turhan kovat ennakko-odotukset, mutta itse olen aikaisemmin pitänyt Neutrogenan tuotteista ja kaikki kasvojen kuorinta-aineeni olivat itseasiassa juuri loppuneet, joten puteli tuli sopivaan rakoon. Neutrogenan kuorintavoide lupaa vähentää ihon kiiltoa ja auttaa supistamaan ihohuokosia. Kokeilin tuotetta eilen ihan positiivisin kokemuksin. En ole pitkään aikaan käyttänyt mekaanisesti kuorivaa rakeista kuorinta-ainetta, mutta tämä tuote ei tuntunut liian kovalta iholle. Raikas sitrustuoksu oli erittäin miellyttävä!


Hansaplast ANTI CALLUS 2in1 Peeling: Hansaplastin jalkojen kuorintavoide lupaa kaksivaiheisesti poistaa kovettumia ja hoita ihoa. Sisältää mm. hohkakivipartikkeleita (vai että oikeen partikkeleita :D), luonnon vuorisuolaa, karbamidia sekä manteliöljyä. Tätäkin kokeilin illalla ja voide kyllä toimii lupaustensa mukaisesti. Jalat jäävät ihanan pehmeiksi ja siloisiksi. Voide on yllättävän öljymäistä ja huuhtelussa saa olla tarkkana, suihkun lattia jää todella liukkaaksi. Mutta muuten ihan positiivinen yllätys!


Nivean In-Shower Body Milk: Niin mitäs niistä Nivean perusrasvoista on boksin tilaajat lässyttäneet jo iät ja ajat? Nämä In-Shower Body Milkit ovat sinänsä ihan hauska keksintö, mutta ei varmaan kukaan ole voinut välttyä saamasta jostain kylkiäisenä tämän tuotteen testeriä... Veikkaanpa siis, että tämä puteli on aiheuttanut monissa boksin tilaajissa enemmän ärsytystä kuin ihastusta. Olisivat nyt edes laittaneet niitä uusia tuoksuversioita. Tuote toimii kyllä kiireaamuina, mutta ei edellenkään innosta.


Ecotools pesukukka: Ecotools sai sydämmen pamppailemaan, mutta pesukukka... No jaa.



Rimmel Apocalips: No nyt päästiin asiaan, joskin Apocalipsit ovat so last season. Onneksi itselleni osui räiskyvän pinkki sävy Apocaliptic, mitä en vielä omistanut ja tällaiset vadelmanpinkit ovat juuri omaan makuuni. Apocalips-huulilakoista puhuinkin viime kesänä, ne ovat intensiivisen pigmenttisiä huulipunan ja kiillon yhdistelmiä, jotka eivät varsinaisesti stainaa, mutta kestävät huulilla suht pitkään.


Bic Soleil Bella varsiterä: Mä olen koko sheivauselämäni käyttänyt Gilleten Venuksia, mutta eiköhän tämäkin menettele.

Sellainen boksi kesän alkuun. Vähän ihmettelin, missä olivat aurinkosuojat ja itseruskettavat. Suosikkeja olivat ehdottomasti Apocalips ja kuorintavoiteet. Mitäs mieltä te olitte?

♥ Vilma

2 kommenttia:

  1. Hei, kattelin sun videoita Youtubessa. Tosi mukavia seurata, mutta yks maneeri sulla on, joka pistää korvaan koko ajan.. Sanot aina melkein uuden lauseen alussa "amm" (on se tietysti parempi ku monien käyttävä ööö).. :D Hehe.. Kannattaa iteki kattoo niitä videoita niin huomaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää varmasti paikkaansa. Maneerien poistaminen sitten onkin helpommin sanottu kuin tehty, mutta ehkä pitää kiinnittää siihen editoidessa enemmän huomiota. :D

      Poista