sunnuntai 5. toukokuuta 2013

May Day Balloons


Heippa ihmiset, onko vapusta jo selvitty? Itsellä on hullu, mutta mahtava viikko takana. Vappu sujui hienosti aina aatonaaton sitseistä vappupäivän Vartsikka piknikiin asti. Aattona tyttöset olivat tosiaan täällä mun luona syömässä ennen lakitusta. Ostin ihan kukkakaupasta kauniin vappukimpun, heittelin hologrammiserpentiiniä roikkumaan ja puhaltelin keuhkot kipeänä valkoisia ilmapalloja. Yhdeksän pienen pallon puhaltaminen oli oikeesti aikamoinen saavutus itselleni. En tiedä mitä oon elämässäni missannut, mut mä en oikeesti osaa puhaltaa ilmapalloja.





Vappupäivän jälkeen kipittelinkin sitten jo töihin tässä asussa. Oon aivan rakastunut tuohon H&M:ltä löytämääni bomber jacketiin eli kotoisammin mustalaismiestakkiin (no disrespect). Kiiltävää kukkallista satiinikangasta pusakkamuodossa. Kuulostaa erittäin kamalalta ja epätyylikkäältä, mutta toimii ainakin mun mielestä! Vaikka tuuli on edelleen välillä hyytävän kylmä, mä en enää ballerinoista luovu. Siinä missä ne H&M:n uudet tossukkani meni hiertämään jalat rikki, toimii ihanat Primarkin pehmeät tossut edelleen maailman parhaiten.




Viikonloppu menikin sitten balettinäytöksen ja ystävien tuparien parissa. Esitys meni ihan hyvin ja Sigyn-salilla oli oikein kiva tunnelma! Jännä miten nopeasti tämä kevät meni ohi harjoitusten parissa. Tulee varmaan kesällä ihan ikävä tanssitunteja, mutta syksyllä taas jatketaan ja toivottavasti vielä uusien lajienkin parissa!

Kaiken kaikkiaan siis kiva viikko. Kuvailin yhtä haalintavideotakin viime aikaisista kosmetiikkaostoksista, mutta kaiken tän haipakan keskellä en ole ehtinyt sitä editoida. Ensi viikolla yritän saada Huhtikuun suosikit kuvattua ja editoitua mahdollisimman nopeasti, joten saattaapa jäädä tuo haalinta kansioiden syövereihin. Ensi viikolla aletaankin sitten taas painamaan töitäkin vähän tiuhempaan tahtiin! 

Nyt hyvää yötä! xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti